طراحی وب

Wiki Article

باسلام شبتون به خیر. من مایلم که سایتم رو موبایل فرندلی کنم، امکانش هست که شما این کار رو برام انجام بدین؟ و هزینش چقدر میشه؟

سایت مانند یک درخت کوچک است. باید دائماً از آن مراقبت کرد تا به درختی بزرگ تبدیل شود. باید از هر گونه تهدید خارجی محافظت شود.

از شکل و شمایل متون وب‌سایت خود چه انتظاری دارید؟ احتمالا می‌خواهید که فوق‌العاده باشد و هویت برند شما را منعکس کند.

پس از تائید شما، طراحان ما بر اساس نقشه‌های اولیه و هویت بصری کسب و کارتان، وب سایت شما را به صورت گرافیکی طراحی خواهند کرد و جزئیات طرح شما را مشخص می‌کنند.

بخش اصلی ناوبری سایت، منوی سایت است که نمونۀ آن را در تصویر زیر می‌بینید.

شما برای برندسازی و معرفی خودتان در فضای وب، ارتباط بهتر با مشتریان و کم کردن هزینه های بازاریابی به سایت نیاز دارید.

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت، کاملاً بستگی به ویژگی‌ها و گستردگی آن دارد.

!! البته قبول دارم که پول ریال ما ارزش کمی پیدا کرده ولی انتظار داشتم قیمت طراحی سایت با وردپرس اینقدر زیاد نباشه تو تهران. شما این هزینه رو با پشتیبانی طراحی سایت میگیرید یا بدونش؟

خبر جدید اینکه «دوره پایه سئو» نوین منتشر شد! بزن بریم! نوین

پایگاه داده رو ایجاد کرده و تنظیمات اولیه اش رو انجام بدید

کدهای سایت رو روی سرویس میزبانی یا سرور مجازی قرار بدید

الان متوجه معایب اون شدم. روش صحیح برای انجام این کار چیه؟

وجود ناوبری تعاملی نقش بسیار مهمی در هر وب‌سایت دارد؛ چون به ساختن یک تجربۀ کاربری قدرتمند کمک می‌کند و نرخ پرش را هم کاهش می‌دهد.

مثلا برخی از وب‌سایت‌ها، لینک‌های ناوبری را به پایین صفحه منتقل کرده و در قالب یک منوی افقی چسبیده نمایش می‌دهند.
در دوره آموزشی طراحی سایت وردپرس ۰ تا ۱۰۰ به شما نحوه کدنویسی صحیح بر سکوی وردپرس رو آموزش میدیم. آنچه در این دوره خواهید آموخت:

هزینه طراحی سایت با وردپرس به عوامل مختلفی بستگی داره. یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در شروع یک پروژه طراحی سایت بحث شیرین و البته شاید تلخ قیمت و هزینه هاست.

یا اینکه اگر فروشگاه اینترنتی دارید، آیکن سبد خرید را اضافه کنید. به‌طور کلی اینکه چه چیزی می‌خواهید در هدر داشته باشید، کاملا به سلیقۀ خودتان و ماهیت وب‌سایتتان بستگی دارد.

وب سایت شما خودش را با اندازۀ صفحه تطبیق خواهد داد. این یعنی کاربر با هر دستگاهی به آن سر بزند، باز هم وب سایت شما درست نمایش داده می‌شود.

در کل که گول قیمت های زیاد طراحی سایت رو نخورین مخصوصاً برای وردپرس ولی خب به هرحال بستگی داره از چه پلتفرمی و با چه سطح امنیتی و برای چه شرکتی کار طراحی سایت انجام بشه و نمیشه با اطمینان گفت که بله یه سایت منبع قیمتی رو روی هوا میگن.

هزینه راه اندازی سایت با هزینه طراحی سایت تفاوت داره. در طراحی سایت پس از آماده شدن کدهای سایت تحویل شما میشه. شما باید مراحل زیر رو طی کنید:

شرکت های سازنده وب سایت یکی از طراحی وب عوامل تعیین کننده قیمت طراحی وب سایت هستند.  شرکت های بزرگ دارای بخش های مختلفی هستند. به عنوان مثال این نوع شرکت ها دارای چندین بخش برای توسعه وب سایت خود هستند مانند تیم طراحی گرافیک ، تیم برنامه نویسی، تیم پشتیبانی، تیم آموزشی و تیم بهینه سازی و این افراد معمولا در زمینه کاری خود تخصص دارند.

طراحی سایت اختصاصی وب رمز، بطور کاملا سفارشی بر اساس نیازمندی کارفرما انجام می‌شود و همزمان جهت برنامه رشد و توسعه کسب و کار آنلاین، مشاوره خدمات سئو سایت و تبلیغات گوگل بطور تخصصی ارائه می‌شود.

اما هنگام استفاده از پرتال، هر چند امکان طراحی اختصاصی وجود دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید. در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد.

آیا طراحی اختصاصی براتون مهمه یا از طراحی موجود استفاده بشه؟

وابستگی های رابط کاربری چطور مدیریت میشن؟ آیا مدیریت نسخه در این مورد انجام میشه؟

این خواستۀ ما باعث شده که مدیران کسب‌وکارها سایت‌های خود را با موبایل‌ و سایر گجت‌های هوشمند سازگار کنند تا مخاطبانشان را از دست ندهند.

به عنوان مثال کشور های عربی حوزه خلیج فارس، روسیه و ترکیه، کشور های مقصد اغلب وبسایت های چند زبانه در ایران هستند.

در واقع تکنیکی بهتر است که با نیازها، خواسته‌ها و منابع شما همخوانی داشته باشد.
تا یکسال بعد از طراحی سایت، خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت به عهده شرکت ماست.

اگر هاست شما کوچک است، احتمالاً در آینده ای نزدیک فضای شما کم شده و سرعت شما کاهش خواهد یافت.

این روزها فریلنسرها که به صورت فردی طراحی سایت انجام می‌دهند و شرکت‌های طراحی سایت که به صورت تیمی پروژه را پیش می‌برند پیشنهادات متفاوتی برای قیمت طراحی سایت ارائه می‌دهند که مشتریان را با یک سوال مهم روبه‌رو می‌کنند؛ چرا برای صنف طراحان هزینه طراحی سایت تعریف مشخص و یکسانی وجود ندارد؟ توضیحات بیشتر پاسخ کوتاه اینکه: کار طراحی وب سایت بسیار کیفی است.

bootstrap بوت استرپ … بهترین فریم ورک رابط کاربری رایگان طراحی وب

پیش از شروع توصیه میکنم نوشته ای که سال گذشته در مورد قیمت طراحی سایت و جدیدترین تعرفه در سال ۱۳۹۸ منتشر کردم رو حتما مطالعه کنید.

با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های شما، یک نقشه کلی از صفحات وب سایت طراحی خواهد شد. یک نقشه که ساختار صفحات و چیدمان آنها را مشخص می‌کند.

با این کار هم در نسخۀ دسکتاپ محتوای کاملی را نمایش می‌دهید و هم اینکه نسخۀ موبایل خوانا و جذابی خواهید داشت.

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم مطالعه نمایید: آموزش طراحی هدر سایت (راهنمای جامع)

اینکه چرا وردپرس و چرا مثلا جوملا و دروپال نه یه سواله که مدتهاست مطرحه. سوالات مختلفی که افراد میپرسن شامل این موارده:

آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت ایران وب لایف با نمونه های کاری موفق در زمینه طراحی سایت وردپرسی یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما در این زمینه است.

عملکرد قدرتمندی دارد چون برای دستگاه‌های مختلف بهینه شده است.

هزینه نرم افزار سفارشی _ واقعاً می ارزه این همه پول بدیم؟!

برای درک اهمیت تاثیر طراحی بصری بر هزینه طراحی سایت لازم به ذکر است که گاهی این سایت هزینه طراحی چند صفحه چند میلیون تومان است.

اما پرتال هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که پرتال یک سایت ساز و فروشگاه ساز ایرانی است که با توجه به نیازهای فارسی زبانان نوشته شده است. بنابراین اگر قصد استفاده از قالب آماده را داشته باشید، در پرتال به قالب هایی سریع تر و بهتر دسترسی خواهید داشت.

Report this wiki page